Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Academic Scientific Journals
Home
/
Archives
/
No. 2 (2024)
No. 2 (2024)
Published:
2024-12-13
Full Issue
PDF (Język Polski)
Artykuły
Preface
Beata Karpińska-Musiał
4-8
PDF (Język Polski)
Nauczanie i studiowanie literatury u progu „Osobliwości”
Piotr Kallas
9-35
PDF (Język Polski)
Tłumacze kontra maszyny. Czy uczyć/jak uczyć przekładu?
Magdalena Bulińska
36-50
PDF (Język Polski)
Narzędzia oparte na AI w edukacji: postawy i dylematy w świetle badań
Krzysztof Patkowski, Marek Zieliński
51-68
PDF (Język Polski)
Wykorzystanie podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach w dydaktyce akademickiej
Grzegorz Grzegorczyk
69-87
PDF (Język Polski)
10 lat tutoringu na Wydziale Oceanografii i Geografii UG z perspektywy studentów, absolwentów i tutorów
Mirosława Malinowska
88-116
PDF (Język Polski)
Pozoracja i dezorientacja doktorantów w przygotowaniu do nauczania akademickiego (studium przypadku)
Dariusz Stępkowski
117-138
PDF (Język Polski)
Funkcjonowanie centrów wsparcia dydaktyki i rozwoju kompetencji wykładowców: Analiza globalnych trendów
Iwona Maciejowska
139-153
PDF (Język Polski)
Jakich zmian w polskich uczelniach doświadczają mistrzowie dydaktyki?
Natalia Czopek , Piotr Derugo, Remigiusz Gawlik , Katarzyna Gdowska , Antoni Grzanka , Urszula Janas , Beata Karpińska-Musiał, Maja Maćkowiak-Pawłowska, Mirosława Malinowska , Magdalena Markiewicz , Damian Obidowski, Piotr Sulikowski , Rafał Wróblewski
154-176
PDF (Język Polski)
Kształcenie kadr medycznych – dokąd zmierzamy?
Agnieszka Zimmermann
177-186
PDF (Język Polski)
dodatkowe
ISSN 2956-9656
Make a Submission
Make a Submission
Keywords
Current Issue